Klachtenafhandelingsprocedure

Unsworth and Associates (“U&A”) heeft haar reputatie in de loop der jaren zorgvuldig opgebouwd door goede relaties op alle niveaus te onderhouden. We nemen alles wat deze goodwill in gevaar kan brengen zeer serieus en streven ernaar om een hoge standaard van diensten aan onze klanten te bieden.

Als u echter op enig moment wilt bespreken hoe onze diensten kunnen worden verbeterd, of als u ontevreden bent over de ontvangen diensten, kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen via uw contactpersoon.

U kunt ook op elk moment contact opnemen met Brad Unsworth of Duncan Rennie (via het e-mailadres management@amsterdamoffice.com), en wij zullen persoonlijk verantwoordelijkheid nemen voor de follow-up.

U&A zal elke klacht zorgvuldig en snel onderzoeken. Als de geleverde diensten minder dan tevredenstellend zijn geweest, zullen wij er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Met betrekking tot een klacht zal U&A ervoor zorgen dat er binnen een redelijke termijn na ontvangst van de klacht een grondig en onpartijdig onderzoek wordt ingesteld:

  • U ontvangt binnen drie werkdagen na ontvangst van de klacht een schriftelijke bevestiging.
  • Binnen een maand na ontvangst van de klacht zal U&A u een reactie sturen. De reactie zal bevatten:
    • een definitieve reactie op uw klacht; of
    • de redenen waarom er vertraging is opgetreden bij de oplossing van het probleem en een indicatie van de datum waarop de oplossing van de klacht waarschijnlijk zal worden bereikt.

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en we zijn ervan overtuigd dat we eventuele zorgen naar uw tevredenheid kunnen aanpakken. We willen u bedanken voor het kiezen van U&A als uw dienstverlener.

Scroll naar boven
Call Now Button